пятница, 21 декабря 2012 г.

Новорічна листівка за скетчем від "Завдання для душі"

На сьогодні нам усім обіцяли кінець світу, десь о восьмій за київським часом=))) Я рано прокинулась, щоб зустрітися з дівчиною і забрати у неї подарунки для сина, які я замовляла.
І ось я вийшла на вулицю, а там.... ні не падають метеорити, не гуляють зомбі, ні...
Там йде наш перший сніг!! Й досі сипе))) може навіть на санчатах вдасться покататись))
Повернувшись з гарним настроем, я вже знала, як буде виглядати моя листівка для завдання від блогу "Завдання для душі"
Ось що у мене вийшло





А скетч був ось таким



Підемо далі...



2 комментария:

  1. Такая ажурная открыточка получилась, очень красиво кружево лежит! Спасибо, что вдохновились нашим скетчем от ЗДД!

    ОтветитьУдалить
  2. Такая воздушная открытка получилась!
    Легкая как первый снег! ))
    Спасибо, что творите вместе с блогом "ЗДД" ;-)

    ОтветитьУдалить